Pojištění a připojištění klienta

    • Blue MAX/WORLD

      Naše nejlepší cestovní připojištění Blue MAX obsahuje, kromě vyšších pojistných limitů především u pojištění storna, i pojištění zmeškání čí zpoždění odjezdu a spoluúčast u pronajatého vozidla

      • Pojištění storna do 80 000 Kč na osobu, pro členy Vaší rodiny dohromady nejvýše dvojnásobek limitu plnění, 160 000 Kč
      • Trvalé následky úrazu
      • Osobní věci včetně zpoždění zavadel
      • Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a majetku včetně právního zastoupení
      • Nevyužitá dovolená
      • Zmeškání a zpoždění odjezdu
      • Spoluúčast u pronajatého vozidla
      • Kompletní pojistné krytí naleznete v pojistných podmínkách a letáku
         

      Blue SAFE/WORLD:

      Komplexní cestovní připojištění Blue SAFE pro bezstarostnou dovolenou obsahuje následující rizika:

      • Pojištění storna do 40 000 Kč na osobu, pro členy Vaší rodiny dohromady nejvýše dvojnásobek limitu plnění, 80 000 Kč
      • Trvalé následky úrazu
      • Osobní věci včetně zpoždění zavadel
      • Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a majetku včetně právního zastoupení
      • Nevyužitá dovolená
      • Kompletní pojistné krytí naleznete v pojistných podmínkách a letáku

      Více informací o této službě najdete ZDE. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.

    • o   Pojištění storna trvá do chvíle, kdy budete odbavení na letišti v ČR.

    • Dokladem o pojištění je smlouva o zájezdu. Součástí cestovních dokladů je kartička pojištěnce, na kterou si můžete vepsat číslo pojištění, které je shodné s číslem smlouvy o zájezdu. Pokud kartičku pojištěnce nemáte, postačí jako doklad o pojištění číslo smlouvy o zájezdu.

    • V případě, že byste potřebovali na dovolené lékaře,  kontaktujte nejprve asistenční službu ERV Evropské pojištovny, a.s., která Vám doporučí vhodné zdravotní zařízení. V partnerské síti klinik nebudete většinou platit nic, náklady za Vás uhradí přímo pojišťovna. V ostatních zařízeních byste většinou museli zaplatit sami. Včasným kontaktováním asistenční služby tak můžete ušetřit peníze, čas i starosti.

    • Pokud již máte sjednané připojištění Blue Safe, veškerá pojistná krytí Vám zůstávají. Pokud budete mít zájem změnit Blue Safe na Blue Max, jednoduše pouze doplatíte rozdílnou částku a Vaše připojištění bude rozšířeno. Blue Safe však lze za Blue Max změnit pouze v případě, že ještě nemáte uhrazený celý zájezd.

    • Připojištění Blue Safe, případně Blue Max, si můžete sjednat k již zakoupenému zájezdu pouze v případě, že jej ještě nemáte celý uhrazený. V případě, že už máte celý zájezd uhrazený, můžete si sjednat připojištění Blue Light. Připojištění Blue Light obsahuje vše obsažené ve variantě Blue Max s výjimkou pojištění storna.

    • Připojištění Blue Max má vyšší a rozšířenější pojistné limity, např. spoluúčast u pronajatého vozidla či zmeškání či zpoždění odjezdu a nevyužitá dovolená. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.

    • Ano. Škoda na osobních věcech (zavazadlech) Vám bude uhrazena, pokud k ní dojde živelní událostí, krádeží s překonanou překážkou, loupeží, dopravní nehodou či při přepravě leteckým dopravcem. Jednotlivá věc Vám bude nahrazena až do výše 50 % z limitu pojistného plnění.

      • V případě, že jste v zahraničí, spojte se s asistenční službou ERV Evropské pojišťovny, a.s.
        Na asistenci se obraťte v jakékoliv tísňové situaci, např. potřebujete-li lékařské ošetření při hospitalizaci, při nehodě, před předčasným návratem do vlasti či v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu. V život ohrožující situaci samozřejmě nejprve volejte sanitku, ale v ostatních případech kontaktujte asistenční službu.

      Pokud postup předběžně asistence neschválí, nemusí později Vaše nároky pojišťovna uznat.

      Kontakty na asistenci Euro-Center Prague: tel. +420 221 860 606, mail help@euro-center.com 

      • V případě storna zájezdu nebo po návratu zpět do ČR - nahlaste pojistnou událost
        Využijte možnost nahlášení škody online, což umožní rychlejší vyřízení Vaší pojistné události. Pro hladký průběh vyberte typ škody (zrušení cesty – storno zájezdu, osobní věci či zdravotní problémy v zahraničí – nákup léku, ošetření aj.) Vyplňte důkladně všechny kolonky on-line škodního protokolu, přiložte naskenované originály dokladů, a co nejlépe popište okolnosti vzniku škody.

      Pro nahlášení škody budete potřebovat Vaší pojistnou smlouvu (smlouva o zájezdu), naskenované dokumenty související se škodou (storno faktura, lékařská zpráva, účtenky, účty za lékařské ošetření a nákup léků atd.) a číslo Vašeho účtu.

    Pojištění cestovní kanceláře

    • Cestovní kancelář Blue Style je pojištěná proti úpadku u pojišťovny ERV Evropská pojišťovna. Tato pojistná smlouva se vztahuje na všechny rezervované i zakoupené zájezdy do všech destinacích.

    Nenašli jste, co jste hledali?

    • Zkuste náš facebook, kde je také mnoho odpovědí na otázky.
    • Zkuste fulltextové hledání v hlavičce stránky.
    • Zavolejte nám na infolinku 226 036 036

    Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce

    Mapa
    Po celé České Republice máme rozmistěno přibližně 60 poboček. Najděte si tu svou nejbližší a přijďte se nás zeptat. Rádi Vám pomůžeme.