POJIŠTĚNÍ
Pojištění a připojištění klienta
Jaké jsou varianty krytí u připojištění Blue Safe a Blue Max?
Blue MAX/WORLD
Naše nejlepší cestovní připojištění Blue MAX obsahuje, kromě vyšších pojistných limitů především u pojištění storna, i pojištění zmeškání čí zpoždění odjezdu a spoluúčast u pronajatého vozidla
- Pojištění storna do 80 000 Kč na osobu, pro členy Vaší rodiny dohromady nejvýše dvojnásobek limitu plnění, 160 000 Kč
- Trvalé následky úrazu
- Osobní věci včetně zpoždění zavadel
- Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a majetku včetně právního zastoupení
- Nevyužitá dovolená
- Zmeškání a zpoždění odjezdu
- Spoluúčast u pronajatého vozidla
- Kompletní pojistné krytí naleznete v pojistných podmínkách a letáku
Blue SAFE/WORLD:
Komplexní cestovní připojištění Blue SAFE pro bezstarostnou dovolenou obsahuje následující rizika:
- Pojištění storna do 40 000 Kč na osobu, pro členy Vaší rodiny dohromady nejvýše dvojnásobek limitu plnění, 80 000 Kč
- Trvalé následky úrazu
- Osobní věci včetně zpoždění zavadel
- Pojištění odpovědnosti za škodu na zdraví a majetku včetně právního zastoupení
- Nevyužitá dovolená
- Kompletní pojistné krytí naleznete v pojistných podmínkách a letáku
Více informací o této službě najdete ZDE. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.
Do kdy mě chrání pojištění storna?
o Pojištění storna trvá do chvíle, kdy budete odbavení na letišti v ČR.
Jak prokážu, že jsem pojištěný?
Dokladem o pojištění je smlouva o zájezdu. Součástí cestovních dokladů je kartička pojištěnce, na kterou si můžete vepsat číslo pojištění, které je shodné s číslem smlouvy o zájezdu. Pokud kartičku pojištěnce nemáte, postačí jako doklad o pojištění číslo smlouvy o zájezdu.
Musím u lékaře něco platit?
V případě, že byste potřebovali na dovolené lékaře, kontaktujte nejprve asistenční službu ERV Evropské pojištovny, a.s., která Vám doporučí vhodné zdravotní zařízení. V partnerské síti klinik nebudete většinou platit nic, náklady za Vás uhradí přímo pojišťovna. V ostatních zařízeních byste většinou museli zaplatit sami. Včasným kontaktováním asistenční služby tak můžete ušetřit peníze, čas i starosti.
Pokud mám sjednané připojištění Blue Safe, mohu si dokoupit Blue Max?
Pokud již máte sjednané připojištění Blue Safe, veškerá pojistná krytí Vám zůstávají. Pokud budete mít zájem změnit Blue Safe na Blue Max, jednoduše pouze doplatíte rozdílnou částku a Vaše připojištění bude rozšířeno. Blue Safe však lze za Blue Max změnit pouze v případě, že ještě nemáte uhrazený celý zájezd.
Kdy nejpozději mohu koupit připojištění?
Připojištění Blue Safe, případně Blue Max, si můžete sjednat k již zakoupenému zájezdu pouze v případě, že jej ještě nemáte celý uhrazený. V případě, že už máte celý zájezd uhrazený, můžete si sjednat připojištění Blue Light. Připojištění Blue Light obsahuje vše obsažené ve variantě Blue Max s výjimkou pojištění storna.
Jaký je rozdíl mezi Blue Safe a Blue Max?
Připojištění Blue Max má vyšší a rozšířenější pojistné limity, např. spoluúčast u pronajatého vozidla či zmeškání či zpoždění odjezdu a nevyužitá dovolená. Podrobné informace k jednotlivým limitům jsou uvedeny ZDE.
Jsou pojištěna má zavazadla?
Ano. Škoda na osobních věcech (zavazadlech) Vám bude uhrazena, pokud k ní dojde živelní událostí, krádeží s překonanou překážkou, loupeží, dopravní nehodou či při přepravě leteckým dopravcem. Jednotlivá věc Vám bude nahrazena až do výše 50 % z limitu pojistného plnění.
Jak postupovat v případě škody?
- V případě, že jste v zahraničí, spojte se s asistenční službou ERV Evropské pojišťovny, a.s.
Na asistenci se obraťte v jakékoliv tísňové situaci, např. potřebujete-li lékařské ošetření při hospitalizaci, při nehodě, před předčasným návratem do vlasti či v souvislosti s Vaší odpovědností za škodu. V život ohrožující situaci samozřejmě nejprve volejte sanitku, ale v ostatních případech kontaktujte asistenční službu.
Pokud postup předběžně asistence neschválí, nemusí později Vaše nároky pojišťovna uznat.
Kontakty na asistenci Euro-Center Prague: tel. +420 221 860 606, mail help@euro-center.com
- V případě storna zájezdu nebo po návratu zpět do ČR - nahlaste pojistnou událost
Využijte možnost nahlášení škody online, což umožní rychlejší vyřízení Vaší pojistné události. Pro hladký průběh vyberte typ škody (zrušení cesty – storno zájezdu, osobní věci či zdravotní problémy v zahraničí – nákup léku, ošetření aj.) Vyplňte důkladně všechny kolonky on-line škodního protokolu, přiložte naskenované originály dokladů, a co nejlépe popište okolnosti vzniku škody.
Pro nahlášení škody budete potřebovat Vaší pojistnou smlouvu (smlouva o zájezdu), naskenované dokumenty související se škodou (storno faktura, lékařská zpráva, účtenky, účty za lékařské ošetření a nákup léků atd.) a číslo Vašeho účtu.
- V případě, že jste v zahraničí, spojte se s asistenční službou ERV Evropské pojišťovny, a.s.
Pojištění cestovní kanceláře
Jsou First Minute zájezdy pojištěny proti úpadku CK?
Cestovní kancelář Blue Style je pojištěná proti úpadku u pojišťovny ERV Evropská pojišťovna. Tato pojistná smlouva se vztahuje na všechny rezervované i zakoupené zájezdy do všech destinacích.
Nenašli jste, co jste hledali?
Mnoho otázek zodpovíme i na pobočce
